چگونه سلول های بنیادی درمان درمان نارسایی کلیه؟
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

چگونه سلول های بنیادی درمان درمان نارسایی کلیه؟

چگونه سلول های بنیادی درمان درمان نارسایی کلیه؟ در گذشته، یک بار به بیماری کلیوی پیشرفت به نارسایی کلیه، توصیه بیماران به دیالیز یا پیوند کلیه. در سال های اخیر، سلول های بنیادی به عنوان یک جایگزین برای دیالیز و پیوند کلیه درمان ظهور یک انتخاب خوب برای بیماران مبتلا به نارسایی کلیه است.

چرا سلول های بنیادی ممکن است یک گزینه برای بیماران مبتلا به نارسایی کلیه؟

نارسایی کلیه مرحله پیشرفته بیماری کلیوی است که در آن کلیه ها عملکرد در کمتر از 15٪ است. در اغلب موارد، کلیه بیمار می توانید انواع نشانه ها و عوارض به راحتی القا کند. در جهت تداوم امید به زندگی بیماران و بهبود وضعیت کلی سلامت خود، بیماران باید برخی از درمان های به پاک کردن خون و مدیریت عوارض مربوط به کلیه خود را.

این درمان بستگی به استفاده از سلول های بنیادی چند توان آن داشته باشد. هنگامی که سلول های آسیب دیده، آسیب عامل را آزاد کند. بنابراین، سلول های بنیادی به سلول های مربوطه به یک محیط خاص افتراق. به عنوان سلول های جدید جایگزین سلول های آسیب دیده به کار، که به معنی سلول های بنیادی برای درمان بیماری کلیه با موفقیت.

چگونه می توان آن را به CONA نارسایی کلیه کمک سلول های بنیادی؟

در سال های اخیر، سلول های بنیادی است و به طور گسترده ای برای بیماری های کلیوی استفاده شده است. مانند نظریه قبلی، سلول های بنیادی نیز توانایی خود را برای افتراق و آسیب دیده را ترمیم سلول های کلیوی و دستیابی به بازسازی ناتوانی سلول های کلیه استفاده کنید. با ترمیم سلول های کلیه اختلال، عملکرد کلیوی بیماران به تدریج افزایش یافته است. از این نقطه، نارسایی کلیه می تواند به خوبی کنترل می شود.

اگر چه درمان با سلول های بنیادی برای بیماران با نارسایی کلیوی بسیار مفید است، این به این معنا نیست که همه بیماران می توانند از این درمان استفاده کنید. همچنین در شرایط پزشکی خود را از بیماران مختلف بستگی دارد، پزشکان باید تعداد تعیین و سلول های بنیادی درمان برای درمان بیماری کلیه.

اگر شما می خواهید به دانستن بیشتر در مورد درمان با سلولهای بنیادی و یا می خواهید برای درمان نارسایی کلیه بدون دیالیز و پیوند کلیه، شما می توانید ایمیل به enfermedad-renal@hotmail.com ارسال و یا پیام زیر را ترک، شما همچنین می توانید دکتر آنلاین ما مشورت 24 ساعت، مشاوره رایگان است، ما همه چیز ممکن است برای کمک به.





:: بازدید از این مطلب : 120
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 31 فروردين 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: